WASD Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Jag satt och experimenterade med färger i java och kom fram till detta programmet som skapar bilder efter ett mönster. Tyckte det såg riktigt häftigt ut så jag tänkte dela med mig till er :) http://data.fuskbugg.se/skalman01/coolcolor.jar Det är ungefär 25fps med en räknare på sidan. Screenshot: http://upload.snelhest.org/images/100609asdada.PNG Redigerat 9 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nice! Kreativt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jo det ser kreativt ut men det var väldigt lätt att göra :P Jag bara kodade lite för att testa också blev det såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ändå ganska nice... Skulle inte orka göra sånt här för jag är lat på att göra viruella saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Vid över 1000 FPS mådde mina ögon inte så jävla bra. Vid över 2000 FPS stängde jag av ögondödaren. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Vid över 1000 FPS mådde mina ögon inte så jävla bra. Vid över 2000 FPS stängde jag av ögondödaren. O.O Tror inte att räknaren visar fps..Ganska fint vare men det blev lite tråkigt efter ett tag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 körde upp till... 100 000 nånting, rätt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Vid över 1000 FPS mådde mina ögon inte så jävla bra. Vid över 2000 FPS stängde jag av ögondödaren. O.O Tror inte att räknaren visar fps..Ganska fint vare men det blev lite tråkigt efter ett tag. :P Nä numret som står är siffran som sätts in i algoritmen. nummer 263 ser samma ut för alla alltså. Det är ungefär 25fps på animationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 är på 36700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.