blackhowk Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 kan ni nåra roliga fusk till halo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Kolla bland fusken <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol: Jo ett funkar har testat det där med tre vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (Uzamaki Naruto @ 12/05-2004 08:01:33) det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol: Jo ett funkar har testat det där med tre vapen Hur får man 3vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (Xboxplayer @ 13/05-2004 11:22:29) (Uzamaki Naruto @ 12/05-2004 08:01:33) det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol: Jo ett funkar har testat det där med tre vapen Hur får man 3vapen? Se fusken säger jag ju.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 På fuska.se?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 På fuska.se?? ja på fuska.se ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FILLE_89 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Halo och fusk hör inte ihop.... man ska klara av det utan.. annars tröttnar man på det fort ;) Men när de små och stora monstrerna kommer in i spelet så blir det dåligt och då skulle man behöva fusk...... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Om man klarar sista banan på svåraste som e(Svårt) som s*tan så kommer d en rå bra film med en gubbe och en alien som bråkar om ettt vapen och när dom ser att allt spräng ger dom sej och kramar varann. Den äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nej!!!!!... Varför sa du det!?!??!.... :( .... Hoppas jag glömmer av det innan jag har skaffat xbox och halo.... :( ..... Men jag tycker inte heller att det ska vara fusk till halo.... Det ska inte vara så helt enkelt.... Det borde inte va fusk till metroid prime eller zelda heller.... För då käns det som om det var ett medelmåttigt spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Nej!!!!!... Varför sa du det!?!??!.... :( .... Hoppas jag glömmer av det innan jag har skaffat xbox och halo.... :( ..... Ja vet att d e jobbigt att veta saker man inte vill t ex att metroid prime kommer att bli film dec. 2005. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg