Hoppa till innehåll

Halo


Rekommendera inlägg

det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol:

Jo ett funkar har testat det där med tre vapen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer
(Uzamaki Naruto @ 12/05-2004 08:01:33)

det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol:

Jo ett funkar har testat det där med tre vapen

Hur får man 3vapen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xboxplayer @ 13/05-2004 11:22:29)
(Uzamaki Naruto @ 12/05-2004 08:01:33)

det finns väl inga fusk till halo...men om det finns så funkar dom nog inte...men egentligen....fuska på halo...säger som jag alltid brukar....det är väl inte så svårt...har varvat det ett antal gånger nu på svåraste....det ska ju vara lite klurigt....så man får bita ihop o försöka igen....o igen, o igen osv osv...fast när man klarar det...jublar man av lycka...det är ju det som är den stora tjusningen..hehe...enligt mig då... :lol:

Jo ett funkar har testat det där med tre vapen

Hur får man 3vapen?

Se fusken säger jag ju....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om man klarar sista banan på svåraste som e(Svårt) som s*tan så kommer d en rå bra film med en gubbe och en alien som bråkar om ettt vapen och när dom ser att allt spräng ger dom sej och kramar varann. Den äger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej!!!!!... Varför sa du det!?!??!.... :( .... Hoppas jag glömmer av det innan jag har skaffat xbox och halo.... :( .....

 

Men jag tycker inte heller att det ska vara fusk till halo.... Det ska inte vara så helt enkelt.... Det borde inte va fusk till metroid prime eller zelda heller.... För då käns det som om det var ett medelmåttigt spel....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej!!!!!... Varför sa du det!?!??!.... :( .... Hoppas jag glömmer av det innan jag har skaffat xbox och halo.... :( .....

Ja vet att d e jobbigt att veta saker man inte vill t ex att metroid prime kommer att bli film dec. 2005.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...