360Xbox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag längtar verkligen tills man får se någon film på "Zombie Mode". Kommer säkert bli skitkul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 för de som inte sett den än ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 En liten intervju med Josh Olin, community manager på treyarch. Zombie-läget är tillbaka verkar det som :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 FY FAAAAN vad skönt att dom tar bort Commando och One Man Army och att det blir "dedicated servers". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 FY FAAAAN vad skönt att dom tar bort Commando och One Man Army och att det blir "dedicated servers".Kommer det bli det på xbox?Och jag tror jag kommer att köpa ny dator istället för att köpa cod black ops till mitt xbox. Men tror du att det kommer finnas aimbot/hacks lika enkelt som till mw2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 FY FAAAAN vad skönt att dom tar bort Commando och One Man Army och att det blir "dedicated servers". Commando kommer finnas, men som Assault Rifle istället, inte som perk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 FY FAAAAN vad skönt att dom tar bort Commando och One Man Army och att det blir "dedicated servers".Kommer det bli det på xbox?Och jag tror jag kommer att köpa ny dator istället för att köpa cod black ops till mitt xbox. Men tror du att det kommer finnas aimbot/hacks lika enkelt som till mw2? Kommer troligen bli lätter än MW2 på None PB servrar, men på PB servrar är det SJUKT mycket mindre fusk. Iallfall på COD4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 FY FAAAAN vad skönt att dom tar bort Commando och One Man Army och att det blir "dedicated servers". Jo, men det är bara dedicated servers på PC inte 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 QUOTE(Sengumin @ 15/08-2010 18:37:12) FY FAAAAN vad skönt att dom tar bort Commando och One Man Army och att det blir "dedicated servers". Jo, men det är bara dedicated servers på PC inte 360. Det var det jag menade. Kolla här för mer info http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Kommer nog bli möjligt men kanske svårare än MW2..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Black Ops kommer vara svårare än MW2, ja. Killstreaks räknas inte emot nästa killstreak. http://www.youtube.com/watch?v=D-cBei-k8_g startmeny av Black Ops? Kan vara fake'ad, men jag tycker det ser badass ut ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Är den dära RC:bilen på 3kills? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg