swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ska nog köpa detta jag med, verkar som ett uppgraderat MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Den radiostyrda bilen var freeeesh, och kameran verkade nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Om det är ett gammalt spel asså ni fattar xd spelas upp i gammal tid. Och varför är det då kamera och massa skit? Raketer?? Själv tycker jag det är en exakt kopia av mw2 med lite nya banor och skit. Undra om det kommer att finnas lika mycket hacks till det här som mw2? O.o varför skulle det inte vara raketer den första raketen landade ju på månen 69' och innan det skickades ju massa reketer upp, så varför inte och det fanns kameror på den tiden, så varför inte? Japp,raketer användes även under 2a:VK. Black Ops hamnar lugnt på min inköpslista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Men Black ops har väl inte gjorts av skaparna av MW2, right? Imponerande hur de lyckats kopiera motorn från MW2 så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag tror RC Car bomben kommer bli EXTREMT dryg på Search & Destroy, men spelet ser riktigt nice ut. Bättre än jag trodde. Kommer kanske bli ett köp, annars blir det nog i julklapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Men Black ops har väl inte gjorts av skaparna av MW2, right? Imponerande hur de lyckats kopiera motorn från MW2 så bra. Lol, man ska inte gratulera en skapare att dem har lyckats kopiera MW2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag tror RC Car bomben kommer bli EXTREMT dryg på Search & Destroy, men spelet ser riktigt nice ut. Bättre än jag trodde. Kommer kanske bli ett köp, annars blir det nog i julklapp. Man få hoppas att den blir en hög killstreak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Killstreaks på black ops blir balanserade. Om man får en killstreak, räknas den inte emot nästa :) Menar du då som care package- killstreaken? Japp, blir så med alla killstreaks :) bar, då finns det inga "overpowerd" killstreak som man kan använda för att få högre killstreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nu när jag såg trailern, Så ser det ut som att det är värt det. Alla kommer säkert campa sönder i början :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Kommer det bli så, perfekt :D . Tråkigt nog så är zombieläget antagligen i MW2-style och inte WAW-style :/ MEN NEJ. Varför ska de ändra saker som fansen gillar? Då kan dom ju ta sej själva nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ser du inte hur spelet är? det är MW2 fast med namnet Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ser du inte hur spelet är? det är MW2 fast med namnet Black Ops. Go and get some glasses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg