Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 går den sönder när man kastar den då Citera
zazaza Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart. Redigerat 7 Augusti 2010 av zazaza Citera
Nazar Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Ta bara en plast pant burk, och släpp flera fisar i den och du har en stinkbomb lol. Men ta en plastburk häll i rutten mjölk. Citera
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.men det låter när man kastar och det är förbjudet att kasta glasflaskor Citera
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.men det låter när man kastar och det är förbjudet att kasta glasflaskor Det är "förbjudet" att kasta stinkbomber också. Citera
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 Varför får dom sälja stinkbomber då Citera
Laserturken Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Varför får dom sälja stinkbomber då Men varför säljer de vapen runt världen? Varför gör dom kärnvapen? Varför är det krig? Citera
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Varför är den här tråden fortfarande öppen... Redigerat 8 Augusti 2010 av Satisfaction Citera
zazaza Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Tror att det inte är så lätt att kasta så den sprängs... Denna är inte så trevlig heller: Redigerat 8 Augusti 2010 av zazaza Citera
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Fan att jag inte har min katt kvar Citera
LorT Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Fable du kan använda stinkbomber för att lägga typ utanför din mammas elr pappas eller närmaste väns dörr eller liknande men lägger du i skolan blir det dryga böter för dej elr och dina föräldrar om någon anmäler. Citera
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 men om man lägger en stinkbomb i varsin bänk hos eleverna i skolan då är det också förbjudet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.