Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 går den sönder när man kastar den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart. Redigerat 7 Augusti 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ta bara en plast pant burk, och släpp flera fisar i den och du har en stinkbomb lol. Men ta en plastburk häll i rutten mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.men det låter när man kastar och det är förbjudet att kasta glasflaskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.men det låter när man kastar och det är förbjudet att kasta glasflaskor Det är "förbjudet" att kasta stinkbomber också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Varför får dom sälja stinkbomber då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Varför får dom sälja stinkbomber då Men varför säljer de vapen runt världen? Varför gör dom kärnvapen? Varför är det krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Varför är den här tråden fortfarande öppen... Redigerat 8 Augusti 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Tror att det inte är så lätt att kasta så den sprängs... Denna är inte så trevlig heller: Redigerat 8 Augusti 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Fan att jag inte har min katt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Fable du kan använda stinkbomber för att lägga typ utanför din mammas elr pappas eller närmaste väns dörr eller liknande men lägger du i skolan blir det dryga böter för dej elr och dina föräldrar om någon anmäler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 men om man lägger en stinkbomb i varsin bänk hos eleverna i skolan då är det också förbjudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.