PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Ghana <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jag hejar också på Ghana, men tyvärr kommer dom förlora med 0-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) 1 - 0 Ghana! :) Jag var först :P 1 - 1 nu :( Kom igen nu Ghana! Redigerat 2 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Synd, Ghana förlorade. Tycker att dem förtjänade att vinna, dem hade vunnit om inte spelaren i Uruguay hade räddat med handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Vilken fuskare Suarez är. Ghana förtjänade att vinna och dom hade vunnit om inte cp Suarez hade stoppat bollen. Jag kände nästan att jag ville gråta när Ghana åkte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Cp Suarez :verymad: ... Ghana skulle vunnit med 2-1 om inte suarez skulle ta bollen med händerna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Ghana <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Imorgon.. Idag så spelar Argentina mot Tyskland kl 16:00 och Paraguay mot Spanien kl 20:30. Hoppas naturligtvis på Tyskland och Spanien. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Uruguay <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt... Uruguay spelade sambafotboll hela matchen, helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Om suarez gillar att ta hands så mycket kan han väll börja handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt... Uruguay spelade sambafotboll hela matchen, helt sjukt! Uruguay glider på en räkmacka, vilket Ghana inte gjort utan dem satsat med värde på varje svettdroppe. Till skillnad från Sverige din rasist så spelar Ghana suverän fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.