Satisfaction Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Står 2-0 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Står 2-0 nu.Många målchanser för Tyskland, skulle tippa på att dem trycker in ett.. eller två mål till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Tyskland var bra, fast domaren dödade tyvärr matchen i andra halvlek. Tror den hade blivit mer sevärd ifall Australien hade fått 2-1 på straff och de hade fått behålla Cahill på planen. Cahill som f.ö. var en av mina absoluta favoriter i VM 06 riktigt tråkigt att han missar matchen mot Ghana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Frankrike är mitt lag! Trist att dom inte bjöd på någon fin fotboll förra matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Holland imponerade inte direkt fast en av mina absoluta favoriter i detta VM Dirk Kuyt gjorde mål så jag klagar inte =D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Varför sänder SVT ett VM som Sverige inte ens är med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Frankrike är mitt lag! Trist att dom inte bjöd på någon fin fotboll förra matchen. Borde spela med Malouda från start, han är ju sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Varför sänder SVT ett VM som Sverige inte ens är med i? Ett VM utan Sverige är bättre än ett VM med Sverige. :rolleyes: Tror för övrigt på Tyskland. 4-0 mot Australien var imponerande, tror även Spanien blir den stora floppen. (det började idag redan) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Varför sänder SVT ett VM som Sverige inte ens är med i? VM= Tittarsiffror Tittarsiffror= Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Varför sänder SVT ett VM som Sverige inte ens är med i?För att folk ska ha en anledning att kolla på SVT.. Sen är det ju bättre när SVT sänder VM, jag tål inte reklam hos TV4 direkt.. Dem avbröt ju glädjescenerna för Italien vm 2006 med cirka 15 minuters reklam bara för att jävlas, dem ville hålla kvar folk framför kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) Är övertygad om att Spanien kommer igen, på pappret är det ju det bästa laget i VM. Dom måste bara komma igång :) Redigerat 17 Juni 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Sydafrika skräller och tar hem allt, ne kanske inte. Tyskland spelade vääädligt bra när jag såg dom, till skillnad från Brasilien som går och spelar fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.