D48 Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Alla SMGs i WaW är ganska op'd. Men MP40 är det fånigaste vapnet inom CoD-historien. Va?! På vilket sätt är Mp40 så jävla overpowerd för? Fire rate är ganska låg på Mp40 det är nog därför den gör lite mer skada än alla de andra vapen i samma klass. Själv så föredrar jag Thompson framför de andra kulsprutorna. Tycker att de flesta vapnen är bra balanserade i World at war. Sen så kvittar det hur mycket skada alla vapen gör när man lirar Hardcore för då dör man lika fort av en pistol som man gör av ett gevär ;) Så om ni klagar på Mp40 så är ni bara sissies Förutom att man kan skjuta ifrån höften med det ifrån hela banan, no recoil, hög power, lång range, 64 skott i magget och 2 skott dödar, och ungefär 90 % av alla som spelar COD5 använder den, så är den inte op'd. ;P Hur vet du att det är ungefär runt 90% som använder Mp40? Jag har spelat ett par rundor idag och jag har kanske mött 2 eller 3 st med Mp40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Alla SMGs i WaW är ganska op'd. Men MP40 är det fånigaste vapnet inom CoD-historien. Va?! På vilket sätt är Mp40 så jävla overpowerd för? Fire rate är ganska låg på Mp40 det är nog därför den gör lite mer skada än alla de andra vapen i samma klass. Själv så föredrar jag Thompson framför de andra kulsprutorna. Tycker att de flesta vapnen är bra balanserade i World at war. Sen så kvittar det hur mycket skada alla vapen gör när man lirar Hardcore för då dör man lika fort av en pistol som man gör av ett gevär ;) Så om ni klagar på Mp40 så är ni bara sissies Förutom att man kan skjuta ifrån höften med det ifrån hela banan, no recoil, hög power, lång range, 64 skott i magget och 2 skott dödar, och ungefär 90 % av alla som spelar COD5 använder den, så är den inte op'd. ;P /signed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg