Hoppa till innehåll

Nog Med Prat Om Mw2/cod4. Cod Waw Ftw!


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

Förstår inte varför alla tycker CoD 4 /Mw2 är så jävla kul för.

 

Mw2 är trist för att hitreg suger och det för många perks och alla killstreak blir sjukt jobbiga efter ett tag online.

 

Cod 4 är bara trist enligt mig. Inte ens singleplayer var kul.

 

 

 

Sen kommer man till CoD WaW som ingen här snackar om. Hur kommer det sig att inte Call of duty inte nämns lika ofta som dom andra populära spelen i serien?

 

Själv så tycker jag att CoD WaW är det enda lyckade spelet i serien. Det enda som är jobbigt i spelet är när rösterna på tyskarnas sida. Palla att dom måste gapa så mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla SMGs i WaW är ganska op'd. Men MP40 är det fånigaste vapnet inom CoD-historien.

Va?! På vilket sätt är Mp40 så jävla overpowerd för?

Fire rate är ganska låg på Mp40 det är nog därför den gör lite mer skada än alla de andra vapen i samma klass. Själv så föredrar jag Thompson framför de andra kulsprutorna. Tycker att de flesta vapnen är bra balanserade i World at war. Sen så kvittar det hur mycket skada alla vapen gör när man lirar Hardcore för då dör man lika fort av en pistol som man gör av ett gevär ;)

 

Så om ni klagar på Mp40 så är ni bara sissies

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

CoD 1 Infinity ward.

CoD 2 Infinity Ward.

CoD 3 Treycharch(stavning).

CoD 4 Infinity ward.

CoD 5 Treycharch.

MW2 Infinity ward.

CoD black ops Treycharch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla SMGs i WaW är ganska op'd. Men MP40 är det fånigaste vapnet inom CoD-historien.

Va?! På vilket sätt är Mp40 så jävla overpowerd för?

Fire rate är ganska låg på Mp40 det är nog därför den gör lite mer skada än alla de andra vapen i samma klass. Själv så föredrar jag Thompson framför de andra kulsprutorna. Tycker att de flesta vapnen är bra balanserade i World at war. Sen så kvittar det hur mycket skada alla vapen gör när man lirar Hardcore för då dör man lika fort av en pistol som man gör av ett gevär ;)

 

Så om ni klagar på Mp40 så är ni bara sissies

 

 

Förutom att man kan skjuta ifrån höften med det ifrån hela banan, no recoil, hög power, lång range, 64 skott i magget och 2 skott dödar, och ungefär 90 % av alla som spelar COD5 använder den, så är den inte op'd. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...