SmeK Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Tja! Jag söker lite skräck spel att spela på natten nu när sommarlovet har börjat. Spelen ska vara medel svåra. Inte för lätta, för då blir alla fiender ett skämt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Hotel626 är nåt skräck spel, inte spelat dock. Fear serien är väldigt bra. Fast kanske inte så skrämmande men ibland blir man rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Resident evil? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Dead Space. Har inte kollat upp, men om Silent Hill 2 finns till dator så är det något jag rekommenderar. Annars kan du ju skaffa det till PS, om du har. Fast om du vill kunna sova någon gång senare under natten gör du bäst i att ignorera mitt sistnämnda tips. Redigerat 16 Juni 2010 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Alan Wake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Silent Hill 1/2/3 (tvåan är ju världens bästa spel), Fatal Frame, LSD (lololol men jo), Penumbra och typ... Clock Tower, kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Silent Hill 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Metro 2033, sjukt snygg grafik också. Går att ställa in svårighetsgrad. Edit: Ifall din dator klarar det. Redigerat 16 Juni 2010 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Dead Space. Har inte kollat upp, men om Silent Hill 2 finns till dator så är det något jag rekommenderar. Annars kan du ju skaffa det till PS, om du har. Fast om du vill kunna sova någon gång senare under natten gör du bäst i att ignorera mitt sistnämnda tips. Har hört om SH2. Får kolla upp om det finns på dator. Silent Hill 1/2/3 (tvåan är ju världens bästa spel), Fatal Frame, LSD (lololol men jo), Penumbra och typ... Clock Tower, kanske? :P Hur spelet Penumbra? Har hört om det. Metro 2033, sjukt snygg grafik också.Går att ställa in svårighetsgrad. Edit: Ifall din dator klarar det. Jag tror nog att min dator skulle kunna klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Metro 2033, sjukt snygg grafik också. Går att ställa in svårighetsgrad. Edit: Ifall din dator klarar det. Jag tror nog att min dator skulle kunna klara det. jo det borde finnas på dator. Rekomenderar resident evil 5. Inte så läskigt men ett riktigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Låt dig bli involverad i Dead Space så kommer det skrämma slag på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Serious Sam :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.