Hoppa till innehåll

Hände En Rolig Sak På Mw2.


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag spelade MW2 på Domination på Highrise idag, jag sprang runt och dödade lite här och där.

Jag fick Harrier och gömde mig inne i mitt lags spawn och använde den, fick Chopper efter ett tag av Harriern.

 

Jag flög runt och dödade lite fiender, när Choppern var slut hade jag 20-0.

 

Jag spelade med en kompis och han var på andra laget, jag fick några kills så jag hade 23-0.

Självklart blev jag nervös och smög runt försiktigt.

 

Jag sprang upp till fiendernas spawn och det var minst 6 fiender där som stod och kollade på mig, en av dom var min kompis.

 

Jag sköt som fan med min UMP45 och fick 1 kill och blev sen dödad av min kompis som var i fiendegruppen.

 

Jag hade då 24-1.

 

Min kompis sa:

"HAHAHAH DU VA 1 IFRÅN NUKE HAHHAHAH!!"

 

Jag väntade ett tag och sa sen "Hardline" och använde min Nuke.

 

Jag brukar inte vanligen köra med hardline fast jag ville bara pröva det, den visades vara användbar. Haha :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kommer ihåg när jag körde hardcore headquarters på derail, jag satt och snipade med silenced barrett och hade 24-0 över fiendens spawn, de spawande vid a flaggan på domination, och jag satt över den, så kommer en kille med shotgun och dödar mig.

Jag: FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma från nedervåningen: vad hände?!

Jag: Jag dog!

Mamma: Varför?

 

ahaha det sög men var ändå kul ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kommer ihåg när jag körde hardcore headquarters på derail, jag satt och snipade med silenced barrett och hade 24-0 över fiendens spawn, de spawande vid a flaggan på domination, och jag satt över den, så kommer en kille med shotgun och dödar mig.

Jag: FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma från nedervåningen: vad hände?!

Jag: Jag dog!

Mamma: Varför?

 

ahaha det sög men var ändå kul ^^

tänk då om morsan hade börjat gråta och skrikit: "HAN OM VAR SÅ UNG!!!" ;)

 

lite hemskt men ändå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fan är hardline fegt för? Stopping Power ökar skadan på vapen som dödar på 3 skott, så då blir det 2 skott, är inte det fegt?

Stopping Power är ju det som är minst low/fegt.

 

@COD4 så är ju promod (Det man tävlar i) Bandolier(Ammo), Stopping Power och Steady Aim.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...