KazeN Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Åh. Vi skulle egentligen haft sånt Elevens val redan i trean typ. Men sen blev det uppskjutet till fyran. Sen uppskjutet till femman. Uppskjutet till sexan. I sjuan då jag bytte skola var elevens val egentligen lärarens val, det fanns liksom inget kul att välja på, extra matte, extra svenska o.s.v. Väldigt kul. det var det jag menade! extra svenska engelska so språk m.m. så dom på lågstadiet får ha bild tk hk mu och allt annat.. jaja lite rättvisa får det vara. vi hade det för inte så länge sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det e också kul att välja vad man vill! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Vi har det en gång i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 vi har det i slutat av skolan man kan bestämma tex glasskrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 vi har det i slutat av skolan man kan bestämma tex glasskrig glasskrig?? <_< :blink: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det är vår sista lektion på hela veckan. jag har teknik det är kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) VA!? man brukar kalla det klassens timme eller nått sånt om det inte är dagis plus att elevens dag då får man välja va man vill göra En dag Redigerat 15 Maj 2004 av GeTGoDiZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vi har inte det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 VA!? man brukar kalla det klassens timme eller nått sånt om det inte är dagis plus att elevens dag då får man välja va man vill göra En dag det e ju inte en dag utan en vecka! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vi hade det i 2an, 3an o 4an men vi ska få det snart igen när jag börjar 7an ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 vi har två gånger per. termin! :lol: och varje gång e det en hel vecka! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vi hade det för 2 veckor sen. Vi fick gå till experimentverkstan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg