Schassen Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Okej visst är d lite väl våldsamnt men jag tror jag faktiskt ska ta och köpa d ändå,för när jag tänker efter så behöver man inte döda så himla många människor igentligen man behöver bara göra uppdragen och inget annat. Men jag är inte riktigt säker än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) vart kan man ladda ner demot?? Edit: f*n va kul demot va!! tror jag ska köpa hela spelet!! i vilka affärer finns Postal 2? Redigerat 13 Maj 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) kolla på www.speldirekt.com och sök på postal så hittar du ett spel som inne håller både Postal 2,Postal 1 och Postal - Special Delivery. D finns längst ner på listan Redigerat 13 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ni är ju sjuka, bränna pengar på ett spel som fick 40% i PCgamer. Sikta lite högre, på spel som är över 50% i allafall. Jag gav er just ett bra förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Hur tämjer man hunden med hunkexen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Menar du hund-kexen så Nej, det tror jag inte. Och man tämjer inte hundar, man lär dem. Jag gav dej ju ett bra förslag...du ska inte ta det så personligt. Stjälv så sätter jag gränsen på 80% annars är spelet inge att ha... tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) Affe, du skriver ju inget om spelet bara klagar! varför tar du dig tid att skriva nåt menings löst hela tiden!? Jo man tämjer Hundarna med hundkex på spelet!" har lyckas nu! man trycker på Ä !! Redigerat 14 Maj 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hur tämjer man hunden med hunkexen? :D De är ett sjukt spel men som ni sa de är ett bra sätt att avreagera sig på. :D ge hunden några kex så att den följer efter dig, nu om du attakerar någon så kommer hunden att hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ok jag såg nårgra nyheter med det spelet! Gary coleman är med i spelet! vilket vapen föredrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag försöker bara hjälpa er... nog tycker jag att spelet är helt sjukt och avskräckande men ni borde ju förstå att man inte kan spela ett sånt spel, folk kan ju börja undra om man är ett pshyko... Och detdära spelet har ju typ bara 10 olika vapen... Avreagera sig genom att slå av folk skallen med en spade!, det kallar jag sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 skriv inte i dennna tråd då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jkag har laddat ner demot kolla upp i taket och sparka så ser ni en dum sak haha det ser ut som man tar benet över axlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.