speltoken Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 som rubriken lyder. går det att köra xbox spel till xbox 360? har hört att det ej går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vissa spel ska gå vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vissa spel ska gå vad jag vet. Förstör man xboxen om man testar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vissa spel ska gå vad jag vet. Förstör man xboxen om man testar? Nej, varför skulle man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Enda som händer är att skivorna inte kan läsas, så det är ingen fara med att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Enda som händer är att skivorna inte kan läsas, så det är ingen fara med att testa. Okey tack, jag ville bara vara på den säkra sidan :P Det fukade fint för mig :P Jag testade med Tony Hawk Underground 2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Enda som händer är att skivorna inte kan läsas, så det är ingen fara med att testa. Okey tack, jag ville bara vara på den säkra sidan :P Det fukade fint för mig :P Jag testade med Tony Hawk Underground 2 :P Mhm, vissa Xbox spel fungerar, inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EuphoricSmile Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 vissa spel funkar utan uppdateringar vissa behöver inte sen finns det dom spelen som bara helt enkelt inte funkar dom flesta gör det dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 På Xbox.com har dom en lista på vilka spel som funkar och inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag har provat några på min kusins 360, fungerar utmärkt. Dock lite mer komplicerat att köra med 360 kontrollen på de gamla spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Länge sen man använde svart & vit-knapparna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Länge sen man använde svart & vit-knapparna ;) Nostalgi på hög nivå! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.