Hoppa till innehåll

Presentation


Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star
(orson @ 11/05-2004 18:34:22)

jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P

Äh jag tycker det är onödigt

varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Silver Star @ 11/05-2004 18:39:38)
(orson @ 11/05-2004 18:34:22)

jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P

Äh jag tycker det är onödigt

varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes:

Läs det jag skrev !!!

 

En gång när det var tävling med extra länken den som tipsade mest fick 1000 poäng.Då skrev ju alla in i sin prestation om extra länken en del hadde till och med bytt länk adress för att ingen skulle misstänka nått det kan leda till den saken att det tar onödigt med plats och att det blir mer onödiga innlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(b @ 11/05-2004 19:16:42)
(Silver Star @ 11/05-2004 18:39:38)
(orson @ 11/05-2004 18:34:22)

jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P

Äh jag tycker det är onödigt

varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes:

Läs det jag skrev !!!

 

En gång när det var tävling med extra länken den som tipsade mest fick 1000 poäng.Då skrev ju alla in i sin prestation om extra länken en del hadde till och med bytt länk adress för att ingen skulle misstänka nått det kan leda till den saken att det tar onödigt med plats och att det blir mer onödiga innlägg

du har rätt! :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...