Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Det går väl inte att fixa. Skulle bli för jobbigt. Satsa på annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P hmmm... Det kan förstöra för då kan nån trycka så att man får fram sin prestation hela tiden det kan också leda till att många tävlar om prestation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Du menar som Lunarstorm!? Men nja det är kanske kul men som sagt mycket plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 synd att det inte går... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P Äh jag tycker det är onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (orson @ 11/05-2004 18:34:22) jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P Äh jag tycker det är onödigt varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Silver Star @ 11/05-2004 18:39:38) (orson @ 11/05-2004 18:34:22) jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P Äh jag tycker det är onödigt varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes: Läs det jag skrev !!! En gång när det var tävling med extra länken den som tipsade mest fick 1000 poäng.Då skrev ju alla in i sin prestation om extra länken en del hadde till och med bytt länk adress för att ingen skulle misstänka nått det kan leda till den saken att det tar onödigt med plats och att det blir mer onödiga innlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (b @ 11/05-2004 19:16:42) (Silver Star @ 11/05-2004 18:39:38) (orson @ 11/05-2004 18:34:22) jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P Äh jag tycker det är onödigt varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes: Läs det jag skrev !!! En gång när det var tävling med extra länken den som tipsade mest fick 1000 poäng.Då skrev ju alla in i sin prestation om extra länken en del hadde till och med bytt länk adress för att ingen skulle misstänka nått det kan leda till den saken att det tar onödigt med plats och att det blir mer onödiga innlägg du har rätt! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Annars skulle det ta mindre plats än scriptet om hur många visningar som ett inlägg visats... (Dvs relativt lite plats...) Det skulle ju även kunna vara Unika klick... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Nej usch nej det skulle ta för stor plats.....och då skulle hela sidan c*a sig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.