Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Hej! Är det bara för mig som fuska ser konstigt ut? Se bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Fattar inte vad du menar med konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 (redigerat) Det brukar inte vara helt vitt mellan alla kategorier. Tex där det står "Gruppforum" brukar det vara grå-blått. Samt att loggan inte brukar vara suddig. Redigerat 20 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Tryck Ctrl+F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Ingenting blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Bytte till "Frosty Fuska" men allt ser lika fult ut och logan ser OK ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Okej, då får jag väll vänta och se om det blir bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Okej, då får jag väll vänta och se om det blir bättre... Jo det blir så ibland, provat att starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Jag fixade det nu. Det var bara jag som failade, jag hade råkat aktivera Opera Turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Jag fixade det nu. Det var bara jag som failade, jag hade råkat aktivera Opera Turbo. Precis, tänkte säga det. Om du använder dig utav turbo (som egentligen inte behövs, är tillräckligt snabbt ändå tycker jag) så tar den inte upp stilen lika bra eller hur man nu än ska säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Okej, då får jag väll vänta och se om det blir bättre... Jo det blir så ibland, provat att starta om datorn? Aldrig hänt så, och fan inte hjälper det att resa datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Okej, då får jag väll vänta och se om det blir bättre... Jo det blir så ibland, provat att starta om datorn? Du är för gullig du :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.