Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Okej, nu står valen mellan Hero och Wildfire. Kan ni rekommendera någon av dem? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Jag skulle hellre tagit HTC DESIRE, annars finns det ett forum som heter http://swedroid.se som handlar om just Android telefoner, där kan du fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Som jag skrev så har jag inte råd med Desire. Och jag behöver telefonen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Som jag skrev så har jag inte råd med Desire. Och jag behöver telefonen nu. Abbonnemang, maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Nepp, jag ska betala allt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Jag hade valt en Legend, den är brutalt snygg. Och schysst. Fraktfritt: http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfi...K&scid=4544 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Seriöst, ni vet redan att jag inte tänker köpa en för så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Seriöst, ni vet redan att jag inte tänker köpa en för så mycket. Varför inte abonnemang? Det blir bättre i längden på så sätt att man inte behöva hålla på och dona med refillkort hit och dit. Man kan ju även hos telia lägga upp det att man har det på en månad och inte 3, som annars är standard. Redigerat 22 Juni 2010 av Lindemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Ska se över abbonnemang. Blir det dyrare om man ränkar allt totalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Ja oftast. Jag tycker att HTC wildfire verkar vara en bra lur, man skulle kunna se det som en Desire Mini bara att dom har döpt den till något annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Jag har en HTC Hero, älskar skiten och den går att använda, laggar sällan. Dock så kan den vara seg och starta ibland, men värd pengarna är den ;) Svar på EDIT2: Beror självklart på vad du och dina vänner har, visa operatörer har olika erbjudande. Men jag använder mig av Comviq, det gör alla mina vänner med, extremt billigt att messa och ringa alla med comviq för mig, och slipper fylla på telefonen oftare, sparar ca 500 kr på det. 1+ Har också en HTC hero. Älskarn! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vendetta: Så ska det se ut! :D En telefon kostar runt 3-5k just nu, så kom inte och säg att det är dyrt, ska du ha en telefon med app så får du betala skiten också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.