Fjeddo Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 (redigerat) Tjena! Jag funderar på att sälja mitt Nintendo 8-bit med alla nödvändiga tillbehör, samt 2 spel "Super Mario" och "Zelda". Jag vet att det inte är värt mycket, men hur mycket kan jag få för det? Allting fungerar perfekt, inget fel på något. Allt är orginal. Redigerat 21 Juni 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperNintendo Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Jag skulle tro att det är värt cirka 1500 kronor :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 1500 spänn tror jag är för mycket för detta, men jag vet inte riktigt jag heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag tror nog flera hundra kronor iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Nes ligger runt 250 kr (ev. någon femtiolapp mer), Zelda vid 140 kr och Super Mario Bros (1) är väl värt 40 kr ungefär. Inte de dyraste prylarna och med kartonger eller manualer ökar värdet rätt stort, dock ett bra startpaket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Är du alldeles från vettet, människa?! Något sådant säljer man ju bara inte! Hade kunnat ge en lagom saftig summa för att få tillbaka mitt gamla 8-bitars, som jag fick för mig att sälja för några år sen då Djävulen plötsligt beslagtog min kropp. Ack, den hjärtesorgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Är du alldeles från vettet, människa?! Något sådant säljer man ju bara inte! Hade kunnat ge en lagom saftig summa för att få tillbaka mitt gamla 8-bitars, som jag fick för mig att sälja för några år sen då Djävulen plötsligt beslagtog min kropp. Ack, den hjärtesorgen. Jag håller verkligen med där faktiskt, har min NES kvar och spelar inte den allt för ofta, men vill inte sälja den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Min morbror har ett NES som han ALDRIG kommer sälja man måste juh bara ha ett...!!! Sälj inte det är bra samlarvärde som stiger år för år ha kvar 5-10 år så har den gått upp kanske 1000 spänn.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Hade inte gett mer än 500kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Nu blir det en bump, men tänkte bara meddela att jag inte ska sälja den. :) Testade skpela, det var riktigt skoj! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Du gjorde ett bra val att inte sälja den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Hah, fan vad skoj mario var! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg