Hoppa till innehåll

Värde Nintendo 8-bit?


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag funderar på att sälja mitt Nintendo 8-bit med alla nödvändiga tillbehör, samt 2 spel "Super Mario" och "Zelda".

 

Jag vet att det inte är värt mycket, men hur mycket kan jag få för det? Allting fungerar perfekt, inget fel på något. Allt är orginal.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Nes ligger runt 250 kr (ev. någon femtiolapp mer), Zelda vid 140 kr och Super Mario Bros (1) är väl värt 40 kr ungefär. Inte de dyraste prylarna och med kartonger eller manualer ökar värdet rätt stort, dock ett bra startpaket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du alldeles från vettet, människa?!

 

Något sådant säljer man ju bara inte! Hade kunnat ge en lagom saftig summa för att få tillbaka mitt gamla 8-bitars, som jag fick för mig att sälja för några år sen då Djävulen plötsligt beslagtog min kropp.

 

 

Ack, den hjärtesorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du alldeles från vettet, människa?!

 

Något sådant säljer man ju bara inte! Hade kunnat ge en lagom saftig summa för att få tillbaka mitt gamla 8-bitars, som jag fick för mig att sälja för några år sen då Djävulen plötsligt beslagtog min kropp.

 

 

Ack, den hjärtesorgen.

Jag håller verkligen med där faktiskt, har min NES kvar och spelar inte den allt för ofta, men vill inte sälja den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min morbror har ett NES som han ALDRIG kommer sälja man måste juh bara ha ett...!!!

 

Sälj inte det är bra samlarvärde som stiger år för år ha kvar 5-10 år så har den gått upp kanske 1000 spänn....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...