Str4ndB3rg Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Är på dreamhack och ätit sen jag vakna, 9 timmar sen jag åt. Jag är inte hungrig heller. Är det här normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag skulle nog inte säga att det är normalt, tycker du att du är för fet så du fått anoxeria? ;).. Om du bara släpper datorn lite så kommer du antagligen bli hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 21 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Ja, fullt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 21 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Varför? Mår illa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Det blir nog så om man sitter framför datorn lång tid, sover lite, äter "skräp"-mat och kanske häller i sig några liter cola för att vara vaken. Men vad vet ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Om du mår illa också borde du försöka äta. Om du ska gå och lägga dig och inte har ätit på länge och inte är hungrig, är! Annars kommer du ha grymt ont i magen när du vaknar, mycket mer värt att äta innan du går och lägger dig fastän du kanske inte är hungrig eller har lite ont i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Du mår illa för att du inte ätit riktig mat! Ät nått, vet inte vad det finns för restauranger på DH men. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Du är inte hungrig- men om du får något serverat så kommer du garanterat att äta det med god aptit, vilket jag föredrar att du gör inom kort annars kommer din mage att säga ifrån, vilket bla. kan leda till dearee vilket inte är det roligaste @ LAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Du mår illa för att du inte ätit riktig mat! Ät nått, vet inte vad det finns för restauranger på DH men. :D En klassiker, råkar ofta ut för detta när jag lever i perioder på chips och snabbmat. Åtgärd: är gröt och drick juice! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Du mår illa för att du inte ätit riktig mat! Ät nått, vet inte vad det finns för restauranger på DH men. :D En klassiker, råkar ofta ut för detta när jag lever i perioder på chips och snabbmat. Åtgärd: är gröt och drick juice! ;) Så jävla göt det är att käka när man råkat ut för detta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Det gör inget, bara du får i dig vätska. När jag låg på sjukhus åt jag inget under 5 dagar. Du måste få i dig 1L vätska/dygn iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.