Hoppa till innehåll

Köpa Vattenpipa


DAWd
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.jag är 15 år & jävligt sugen på att skaffa en Vattenpipa från Partykungen's hemsida. Men jag vet inte hur föräldrarna kommer att reagera. vad tror ni? ska man säga eller inte, eller vad ska jag göra? pipan kosta 200kr & jag har råd. jag köper genom MasterCard (ett kort från pressbyrån). säg vad ni tycker eller nått. Det är ju trots allt bättre änn cigg. filtrerar bort lite oxå. & ganska chill med en vattenpipa vid datan

Redigerat av DAWd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför köpa ifrån Internet? De flesta tobaksbutikerna i dagsläget säljer vattenpipor, ingen åldersgräns på de heller. Vattenpipans filtrering är såklart mycket bättre än cigarrettens, men med en vattenpipa sitter du cirka en timme med, det handlar om mer rök i lungorna i längden.

 

Om det är svårt och hitta vattenpipor där du bor så kommer det nog vara svårt att hitta tobaken också..

Antar att du inte vill beställa hem tobak till vattenpipan genom Internet hela tiden.

Sen kanske dina föräldrar reagerar negativt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför köpa ifrån Internet? De flesta tobaksbutikerna i dagsläget säljer vattenpipor, ingen åldersgräns på de heller. Vattenpipans filtrering är såklart mycket bättre än cigarrettens, men med en vattenpipa sitter du cirka en timme med, det handlar om mer rök i lungorna i längden.

 

Om det är svårt och hitta vattenpipor där du bor så kommer det nog vara svårt att hitta tobaken också..

Antar att du inte vill beställa hem tobak till vattenpipan genom Internet hela tiden.

Sen kanske dina föräldrar reagerar negativt.

Aladdin har vi i stan. dom säljer vattenpipor :) men jag ska tänka iaf :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta bort koppen med slang och allt och ha blommor i vasen då du inte använder den.

Sen är det inte särskilt svårt att köpa vattenpipa eller tobak heller, finns i de flesta turkshops. Du kan köpa nikotinfri tobak också då det inte är någon åldersgräns på det. Men det brukar sällan vara problem att köpa vanlig tobak heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.jag är 15 år & jävligt sugen på att skaffa en Vattenpipa från Partykungen's hemsida. Men jag vet inte hur föräldrarna kommer att reagera. vad tror ni? ska man säga eller inte, eller vad ska jag göra? pipan kosta 200kr & jag har råd. jag köper genom MasterCard (ett kort från pressbyrån). säg vad ni tycker eller nått. Det är ju trots allt bättre änn cigg. filtrerar bort lite oxå. & ganska chill med en vattenpipa vid datan

 

DET ÄR SÄMRE EN CIGG!

Läst om vatten pippor, det inehåler fler farliga ämnen en cigg!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.jag är 15 år & jävligt sugen på att skaffa en Vattenpipa från Partykungen's hemsida. Men jag vet inte hur föräldrarna kommer att reagera. vad tror ni? ska man säga eller inte, eller vad ska jag göra? pipan kosta 200kr & jag har råd. jag köper genom MasterCard (ett kort från pressbyrån). säg vad ni tycker eller nått. Det är ju trots allt bättre änn cigg. filtrerar bort lite oxå. & ganska chill med en vattenpipa vid datan

 

DET ÄR SÄMRE EN CIGG!

Läst om vatten pippor, det inehåler fler farliga ämnen en cigg!

 

Haha knappast, det kanske är lika farligt under tiden det röks men vattenpipa röks knappast lika ofta som cigg. Även då man är ofta är flera som röker så skickas ju slangen runt. Vattenpipa kan rökas med tobak som egentligen bara är örter.

"vatten pippor" innehåller heller inte ett enda farligt ämne för den delen. Tobaken kan dock innehålla vissa farliga ämnen men det gör likaså en ciggs tobak, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...