Laserturk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Jag fick ett meddelande från FuskaBot om att min grupp raderas om ca en vecka om den inte förnyas. Det hade jag tydligen fått igår, men ändå så stod det inte att jag hade fått ett nytt meddelande. Varför är det så? Jag klickade in på meddelande för att använda en lotterikod från WASD, och då såg jag det meddelandet från FuskaBot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det är såhär ibland. Hade två tillsägelser som inte visade sig en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Det är såhär ibland. Hade två tillsägelser som inte visade sig en gång. Men från fuskabot blir det ALLTID så. Iaf för mig. Tillsägelser får man väll inte från fuskabot? Redigerat 22 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Fuskabots meddelanden om att grupper går ut verkar vara rätt så buggade men fuskabots meddelanden om skickade fuskamynt funkar som det ska bara att klockan går 2 timmar fel som jag visade i denna tråden: http://www.fuska.se/forum/Fuskabots_Klocka...el-t145862.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Fast nu var det ju inte det han pratade om... :P Varför meddelanden från fuskabot inte visas i "X nya meddelanden" är oklart. Jag gjorde en en tråd om det för ett tag sedan. Det borde ju inte vara särskilt svårt att fixa egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Jag fick tydligen att meddelande av fuskabot kl. 11 idag om att min grupp snart går ut och 30 minuter senare fick jag ett PM om att jag fått fuskamynt från fuskabot men när jag loggade in stod det bara att jag hade 1 PM :/ Fuskabot failar på BB koder också, exakt såhär stod det i meddelandet: [b](Det här meddelandet skickades automatiskt! Så svara ej på detta meddelande![/b]) Ditt gruppforum WASDs Fanclub håller på att löpa ut och raderas om cirka en vecka ifall det inte förlängs! mvh FuskaBot Redigerat 22 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det borde ju inte vara särskilt svårt att fixa egentligen? Adminstratören för denna sida ligger väl ganska ofta på latsidan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det borde ju inte vara särskilt svårt att fixa egentligen? Adminstratören för denna sida ligger väl ganska ofta på latsidan. :P Eller har han något jobb som gör så att han inte kan göra sina vardagliga saker här vissa årstider. Vem vet ;)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det är såhär ibland. Hade två tillsägelser som inte visade sig en gång. Men från fuskabot blir det ALLTID så. Iaf för mig. Tillsägelser får man väll inte från fuskabot? Nej. Men det är ju fortfarande PM funktionen som buggar ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 @ PussyCat: Jo, men jag syftade mer på att du skrev att det händer så ibland. Ville bara påpeka att det alltid är så med meddelanden från Fuskabot, inte bara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.