Fjeddo Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Fan vad najs ramp. Skulle man kunna få en ritning på den? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Fan vad najs ramp. Skulle man kunna få en ritning på den? :P Jag bygde den bara sådär, men kan väl skissa ihop nått ^^ Gjorde en liten "guide" i paint :lol: http://i50.tinypic.com/mrr1qb.png Sen när du skruvar fast brädorna så får du ju använda t.ex träkklossar bakom dem... Redigerat 24 Juni 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Kör bmx istället roligt som fan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Första gången jag åkte skateboard så halkade jag av den efter 3 sekunder och fick en lätt hjärnskakning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Nej fyfan, testade en polares longboard på skolavslutningen "lite på lyset" och han rullade omkring och jag var tvungen att testa lite grann. Drog omkull när han sa att jag skulle hoppa och vända mig 180* i luften. Så nej, jag skatear inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Fan vad najs ramp. Skulle man kunna få en ritning på den? :P Jag bygde den bara sådär, men kan väl skissa ihop nått ^^ Gjorde en liten "guide" i paint :lol: *BILD* Sen när du skruvar fast brädorna så får du ju använda t.ex träkklossar bakom dem... Haha, fyfan vad najs. :D Ska testa bygga den, men jag lär nog behöva lite hjälp av någon. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kan nästan ollie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Fan vad najs ramp. Skulle man kunna få en ritning på den? :P Jag bygde den bara sådär, men kan väl skissa ihop nått ^^ Gjorde en liten "guide" i paint :lol: *BILD* Sen när du skruvar fast brädorna så får du ju använda t.ex träkklossar bakom dem... Haha, fyfan vad najs. :D Ska testa bygga den, men jag lär nog behöva lite hjälp av någon. :) Lycka till! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kan ju skryta med att jag har 300 meter till en skatepark dåva :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kan ju skryta med att jag har 300 meter till en skatepark dåva :) Din j*vel! Vi hade också men den skrotades för att den ansågs vara för ful :S Den låg f*n inhägnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kan då skryta med att jag har ca 5mil till en skateboard hall. (Var inte seriös där!) Börjat lära mig lite kickflipp och så göra ollie i fart, bara för detta blev jag sugen på att dra ut med skateboarden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kör bmx istället roligt som fan :D Helt rätt ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.