CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Börjar bli lite less på folk som drar upp diskussioner i olika trådar och skapar flera sidor off-topic. Börja använda mIRC kanalen mer! Den är där för att nå moderatorer och för medlemmar att hålla kontakt med varandra. #fuska.se @ quakenet Vore också trevligt om mer folk kom in, det är alltid så tomt där inne.. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...168&hl=mirc <- bra guide om hur man ansluter sig med mirc. Tack till Apoca och Woicer för en bra guide. Redigerat 24 Juni 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Kommer in direkt! EDIT: Skulle vara riktigt skoj med flera aktiva på mirc. Redigerat 24 Juni 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Kommer in direkt! EDIT: Skulle vara riktigt skoj med flera aktiva på mirc. Det är nu dom senaste åren som det har blivit mindre och mindre. Innan var det ju riktigt många där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Kommer in direkt! EDIT: Skulle vara riktigt skoj med flera aktiva på mirc. Det är nu dom senaste åren som det har blivit mindre och mindre. Innan var det ju riktigt många där inne. Idd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Visste inte att den fanns. Men då joinar jag nudå, så nu slipper ni aldrig mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Kommer in direkt! EDIT: Skulle vara riktigt skoj med flera aktiva på mirc. Haha, indeed. Kommer in direkt! EDIT: Skulle vara riktigt skoj med flera aktiva på mirc. Det är nu dom senaste åren som det har blivit mindre och mindre. Innan var det ju riktigt många där inne. Går ju att återskapa nu när det är sommarlov och dom flesta fuskare är hemma. Visste inte att den fanns. Men då joinar jag nudå, så nu slipper ni aldrig mig. Gött! Var snäll och het det ni gör i fuska så man slipper undra, om du har ett specifikt nick för en annan server så kan du heta "Nick-Fuskanamn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Visste inte att den fanns. Men då joinar jag nudå, så nu slipper ni aldrig mig. Gött! Var snäll och het det ni gör i fuska så man slipper undra, om du har ett specifikt nick för en annan server så kan du heta "Nick-Fuskanamn" Är inne på väldigt många kanaler samtidigt, och dem flesta känner igen mig som Palmtree. Så jag orkar tyvärr inte byta men jag är Palmtree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) EDIT: nevermind Redigerat 24 Juni 2010 av Lindemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Bara att få igång Mirc igen då, börja vara med aktiv så kommer det med tiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Inne i kanalen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Börjar bli lite less på folk som drar upp diskussioner i olika trådar och skapar flera sidor off-topic. Börja använda mIRC kanalen mer! Den är där för att nå moderatorer och för medlemmar att hålla kontakt med varandra. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Börjar bli lite less på folk som drar upp diskussioner i olika trådar och skapar flera sidor off-topic. Börja använda mIRC kanalen mer! Den är där för att nå moderatorer och för medlemmar att hålla kontakt med varandra. :rolleyes: Tack för rättstavningen, nu förstår alla precis vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.