Hayna Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Min mick heter Gamecom 377. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du är 10 år vad hade du förväntat dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Så som du låter i miccen, är så du låter IRL, bara att du hör dig själv annorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Så som du låter i miccen, är så du låter IRL, bara att du hör dig själv annorlunda. Nej låter inte så irl. För spelade in och till och med mina grabbar hör att jag nt låter så irl. Du är 10 år vad hade du förväntat dig?Asså jag hör mörkare irl.Men pipig på micken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du är 10 år vad hade du förväntat dig? ^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Det är inte fel på mikrofonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Det är inte fel på din mikrofon. När jag pratar så hör jag min röst på ett annat sätt än om jag spelar in och sedan lyssnar :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Han kanske är som mig, jag har 3 "röster" 1. Jag hör själv 1. Så som andra hör mig irl 1. Så som jag låter i telefon Tror dock det är för att han är P10 dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du är 10 bast, det dröjer ett tag innan man börjar låta som en karl ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 En mikrofon är anpassad för en vuxen mans röstspann. Så om man är ett barn så kommer det ibland att låta väldigt konstigt och fel om man pratar i en mick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) Min mick heter Gamecom 377.Bli äldre så fixar det sig nog ska du se. Redigerat 25 Juni 2010 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Har samma problem börjar att avta när man kommer i puberteten :P Fast klart tycker man själv att man själv låter pipig när man lyssnar på sig själv i mic :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg