Laserturk Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;). Mycket bättre val för plånboken ;) Nja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D En eller annan grej får man väl tåla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Hmm... Få se nu. Min 23" skärm fick en hård datormus i sig och gick sönder. Samma mus blev krossad i golvet efter spelande. Min gamla 360 kontroll tappade kontakt med konsollen 10000 gånger så den for ut genom öppet fönster. Mitt förrförra tangentbord "lossnade" kabeln efter ett jädra ryck. Mitt förra tangentbord slog jag sönder med en skruvmejsel som låg brevid. Detta tangentbord lagade jag igår natt efter att jag tryckt sönder några knappar och annat grejs. Mitt förra chassi har fått lite sparkar på så plast fönstret gick sönder. Mitt headsets mikrofon tar ej upp ljud efter dålig behandling. Jag vet att jag måste vara lite mera föstiktig... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 varför ska man sköta sig när man inte kan sköta sig iställetVa fan? Själv har jag inte tagit sönder så mycket. En och annan sak jag inte minns. Eller jo. Slängde en ps1 kontroll när jag var 7år och spelade Crash badicoot och dog på den svåra bossen jag aldrig klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) du har förstört en dossa ni ska se min samling har kanske tio stycken trasiga visa funkar men inge kull att spela med i förgår pajade den ända dossan som funkade helt som det ska Redigerat 25 Juni 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;). Mycket bättre val för plånboken ;) Nja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D Som att föräldrarna bryr sig mer om svordomar än att du tar sönder tangentbordet? OnT: Slagit sönder ett gammalt tangentbord. Knapparna K,L,I,O och P funkade inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 äsch det gör väll inget jag har fått trycka tillbaka knapparna massa gånger efter jag spelat fable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) Idag satt jag inne på brutalcs. Hade precis dött 6 gånger i rad för jag körde eco för awp, och jag suger med pistol. Så sitter jag i B helt glad och funderar på vad jag ska ha för mig efter jag dödat hela laget med min stora sniper i hand. Så blir det mapchange. Just nu så sitter jag och använder mig av laptopens mousepad för att styra stationära. :) För er retards som inte fatta; jag höll i musen medan jag bankade den hårt mot skrivbordet tills den gick i delar. Redigerat 25 Juni 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 precis rätt sätt att handera problemet ilskan är din vän ilskan skulle aldrig överge dig tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Slog isönder en spegel, tv, data och mitt fönster! Jag hade bara en Jä**a kill från nuke och så kom det en kommando nube och döda mig :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Slog isönder en spegel, tv, data och mitt fönster! Jag hade bara en Jä**a kill från nuke och så kom det en kommando nube och döda mig :@ Slog du sönder tvn? Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Det där gick jag inte på GangstaPangsta. Sorry :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 du har förstört en dossa ni ska se min samling har kanske tio stycken trasiga visa funkar men inge kull att spela med i förgår pajade den ända dossan som funkade helt som det skaCooLingeN^ ? Fattade du ens vad han skrev :S Ontopic: slängde ut mitt gamla tangentbord genom fönstret det var endå nästan sönder xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.