↗ till inläggetEn Raze(o)r. håhåhåhåDe måste varit en jävla hård/vass/extrem mus de? :I
Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?
Blir nästan aldrig arg, om jag känner att jag börjar bli det stänger jag av spelet och gör något annat.
Stänger av spelet och lägger mig i sängen och kollar på tv/läser något
↗ till inläggetÄr du speedcuber?
(Offtopic, i know)
Skulle verkligen inte kalla mig själv speedcuber, är mer casual. Har 41 sekunder på 3x3 och 7-8 minuter på 4x4.
Aldrig tagit sönder något vid spelande :P
Jag slår fett hårt på golvet med handen haha.
Det gör inge skada mot nånting med det skadar mig :D
drämde en fot i ett lack bord när jag spelade gh och missade sista noten på nån låt på expert hade träffat alla andra
↗ till inläggetoch vad tog du sönder då...?drämde en fot i ett lack bord när jag spelade gh och missade sista noten på nån låt på expert hade träffat alla andra
↗ till inläggetFlera stycken innan har sagt att de bara slår i något med inget om att något har gått i sönder, men ändå så går du på den här stackaren. What's that about?och vad tog du sönder då...?
↗ till inläggetHan var den senaste som hade skrivit bara, och jag pallar inte citera massa folk.Flera stycken innan har sagt att de bara slår i något med inget om att något har gått i sönder, men ändå så går du på den här stackaren. What's that about?
That's what it's about.
Tog förövrigt bort din sjukt dryga font...
JÄVLA Elite som stog och spawnkillade mig i Firefight Matchmaking i Halo: Reach, kastade Xbox 360-kontrollern in i tv så att den gick sönder lite grann, fast jag fixade den till sist.
Slog sönder min mus igår så att vänsterknappen inte funkar samt att scrollen slutade funka :D
Tjaa, min laptop :visslar:
↗ till inläggetHerrejävlar, vad har du gjort med den?!Tjaa, min laptop :visslar:
*plastdelar med eventuellt metall och lite skräp*
Han blev så arg så att han skruvade isär sin laptop.
Försöker kontrollera min ilska, så att jag inte bryter sönder nåt. Har nästan gjort sönder min PSP.
↗ till inläggetSkulle mer tippa på att han skulle försöka meka laptop utan att veta vad han gjorde =DI ren ilska? Inte troligt, vem tar fram skruvmejslar och annat för att förstöra en dator i ren ilska?
↗ till inläggetbordet och batteri luckan på tv dosanoch vad tog du sönder då...?
Moget att förstöra sin dator. :)
Ont: Bordet brukar få sig ett slag ibland, är inte den som flippar när jag blir dödad osv.