Dave37 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 (redigerat) Nimrood: Jag kastade ut farsans äkta golvklubba...Förklara mer, vad är en golvklubba? OnT: En gång blev jag så arg att jag bröt ett potatischips i två delar. EDIT: @Nomatic: För att han är ett sorgligt troll? Redigerat 21 Februari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 En gång blev jag så arg att jag bröt ett potatischips i två delar.Det har hänt mig också. Men jag gick längre än så; hela påsen blev offer för min farsas golvklubba. Har utegångsförbud i 5 år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 I somras vart jag så arg att jag sköt och sprängde ihjäl massa människor, sitter i häktet just nu för det, kommer säkert få utgångsförbud hela livet. Jag är en tempelriddare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Jag är en tempelriddare.Jag är två. OnT: Har faktiskt rivit sönder gamla A4-papper som varit nära till hands, ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Kastade ut min faders golvklubba och den hamnade på en sällsynt hamsterart och nu har jag utegångsförbus i två livstider. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Har aldrig tagit sönder något. Men brukar dampa loss med musen mot bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 (redigerat) Nimrood: Jag kastade ut farsans äkta golvklubba.. Den stog liksom bredvid och ville ha något tungt så jag kunde få ut min ilska.Det spoilade/svarta kan anses stötande, markera på egen risk Men snälla, en gång när jag spelade Tetris, så kom ett monster som jag skulle skjuta.Blev så arg när jag inte lyckades döda honom så jag stack till Irak, fick 5 års träning i terrorism, kapade två plan, kopplade dom till min iPad och körde in dom båda i World Trade Center. :o Fick utegångsförbud samt sexförbud i 200år.Tyckte det var jävligt fel av mina föräldrar :angry: Brukar annars dampa lite på musen när den inte gör som jag säger...Går, som tur är, inte sönder, men engång satt högermusknapp fast :/ Redigerat 21 Februari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Det roliga är att vissa av er går över gränsen totalt, som Proccito. Många personer dog i de fallen som ni nämner, och ni skämtar om det. Tog nyss isönder tv fjärrkontrollen.. Slängde den i väggen efter ett rageanfall på Minecraft, jävla creepers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Jag blev så arg när Minecraft krascha nyss att jag bröt min golvklubba i bitar, som tur var var den inte min äkta golvklubba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Vart så arg en gång att jag åkte bakåt i tiden och släppte två atombomber i Japan, så arg var jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Tog nyss sönder min oäkta golvklubba som kostade -3000 riksdaler. Satt och spelade habbo hotel och blev hardscopad av värsta camper n00b3n och då blev jag riktigt sur och bröt sönder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Vart så arg en gång att jag åkte bakåt i tiden och släppte två atombomber i Japan, så arg var jag!:( Jag blir arg nog att ha sönder något när jag ser folk skriva "isönder"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.