Epixa Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Vad alla är bra att ha sönder saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Vet inte om jag skrivit det förut, men slog av överdelen på mitt gba sp när spelet frös sig när jag precis klarat av elite fyran och skulle möta champion i pokemon ruby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Har försökt att inte göra sönder saker :D Om jag blir arg, då pustar jag bara ut. Känner mig trött efteråt. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 (redigerat) Efter att ha försökt ta mig förbi en passage i spelet Tomb Raider: Anniversary 200 gånger utan framgång bröt jag av skivan. Sedan dess har jag inte spelat någon annan del i den serien. Redigerat 23 Februari 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Globox Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Har inte haft sönder något (än), men blir arg ofta, oftast på Starcraft 2, när man för 3805704760de gången blir zerglingrushad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Har inte haft sönder något (än), men blir arg ofta, oftast på Starcraft 2, när man för 3805704760de gången blir zerglingrushad...Borde vara dödsstraff på zerglingrush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 För det är ju så svårt att kontra :rolleyes: Har väl hänt någon gång att man slagit i bordet så att någon assiett eller liknande har ramlat ner och krossats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Faktiskt aldrig haft sönder något, dock har man slagit i bordet samt sagt mindre fina ord någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 För det är ju så svårt att kontra :rolleyes: Har väl hänt någon gång att man slagit i bordet så att någon assiett eller liknande har ramlat ner och krossats.För en n00b som mig, ja :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Nyss en PS2 Kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Har försökt att inte göra sönder saker :D Om jag blir arg, då pustar jag bara ut. Känner mig trött efteråt. lolDe klarar inte jag ;( Slog ned min taklampa ,kasta stolen i golvet så det vart ett hack i golvet <_< ---------------------Man borde skratta åt alla och säga "u mad" när de är som argast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 (redigerat) R.I.P Siberia V2 :( Gick inge vidare i APB Reloaded, och efter att jag försökt göra nåt åt det i ~10 minuter fick de fan vara nog. Ångrar mig så förjävigt mycket :cry: EDIT: Kanske inte framgår någe vidare men jag slängde iväg headsetet och kontakten satt kvar i stereon även efter att jag kastat iväg headsetet. Redigerat 19 Mars 2012 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.