Gäst CrazyCake Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattatHåll käften innan jag smäller till dig, skitunge.Din farsa borde lära dig hyfs! Håll dig till ämnet innan jag börjar anmäla dig. btt; nu har jag köpt en ny mus! fast den var sämst.. :< Haha, Ta inte sönder den här också :)In i ircn för faen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Blev väldigt förbannad när jag spelade xbox 360.Jag kastade ner xbox kontrollen i marken så den gick i sär :( .Som tur fick jag ihop den.Efter det slutade jag med att ta sönder saker när jag är arg. Redigerat 27 Juni 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattatskitunge. +1 OnT: Minns en gång för många herrans år sen när man brukade kasta Nintendo 64-dosorna i golvet för att saker och ting inte gick som man ville i bl.a. Mario 64. Vissa kontroller klarade sig, men några gick sönder :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 hahah det (Största dyraste) jag har haft sönder är väll en bärbar dator fick lack när jag spelade en stor turnering där prispengarna var 5000 Och då slog datan av i finalen när vi ledde med 12-11 (15 rundor så vinner man) så vi förlorade på WO då flög datan + alla saker som sladdar i backen så skärmen sprack och det inuti gick inte att laga sa dom på verkstaDen och musen vart Cp och hängde sej efteråt och headsetet klarade iaf sej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Juste, Skate 2 kommer jag ihåg var riktigt j*vla irriterande. Kunde slänga 360 kontrollen åt helvette när jag inte klarade vissa challenges. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Juste, Skate 2 kommer jag ihåg var riktigt j*vla irriterande. Kunde slänga 360 kontrollen åt helvette när jag inte klarade vissa challenges. :lol:Så blev det för mig, fast med ps3 kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 trampade sönder ena styrknapen på en ps2 kontroll efter det ångra jag mig så då sluta jag det är fan hur jobbigt att spela starwars battlefront 2 playstation men högra styr knappen sönder. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nu har jag ingen * på paden till höger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Spricka i skrämen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattat Håll käften innan jag smäller till dig, skitunge. Din farsa borde lära dig hyfs! Håll dig till ämnet innan jag börjar anmäla dig. btt; nu har jag köpt en ny mus! fast den var sämst.. :< Haha, Ta inte sönder den här också :)In i ircn för faen! :D Kan inte in i irc.. :(Är hos min morsa och pallar inte installera mirc hieeeeeeeeeeeeer! Men jag kommer in på fredag, då kan vi snacka om gafflar och kallops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Typ 4-5 laptop skärmar (spelade cs förut och fick typ damp) 1 Creative Fatal1ty headset (4 bitar i nu) och 3-4 xbox 360 kontroller 2 e "fuktskadade" kastat ut genom fönstret och träffat i poolen en har jag dampat sönder i 3 bitar och en skulle jag fixa rapidfire mod på men pallade inte fixa det så den åkte in i väggen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 När jag var runt 10 - 11 år så slog jag sönder ena vibrator grejen i en Xbox original kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.