Kira1 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 jag har hittat ett spel som heter shadow of the legend men jag vet inte om det är gratis eller om det kostar och jag vet inte hur man ser sånt och det är viktigt att jag får veta eftersom jag är så sugen på att spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Det är gratis(free to play). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 ok bra då vet jag tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Fan vad du ska spamma med trådar då, du kan pröva att googla före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 men jag gör det men jag hittar aldrig nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 För att du suger på att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 men jag vet väll inte vad jag ska söka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 http://www.shadowoflegend.com/web/gameIntro.aspx?ID=487 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 ja där står det inte om det kostar eller inte i alla fall inte vad jag ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.