zazaza Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Är det bara jag som tycker att Halo är grymt stel? Speciellt efter man har lirat GoW. Så kör på Gow 1&2.Jag håller med,tråkigt ju. Crackdown 2 och medal of honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 har redan GoW 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Just Cause 2 är sjukt kul! och GTA IV Ballad of Gay Tony är också roligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Just Cause 2 är sjukt kul! och GTA IV Ballad of Gay Tony är också roligt ^^ GTA är så j*vla klockrent. Har haft det i snart 2-3 år och inte tröttnat :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag har naughty bear och ac2 nu,är alan wake bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Hur många spel ska du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) 2 till,får se sen. Edit:Alan Wake har jag nu, ett till! Redigerat 2 Juli 2010 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jag har naughty bear och ac2 nu,är alan wake bra?Undrar bara, är Naughty Bear bra? Tycker det ser ganska nice ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Jag har naughty bear och ac2 nu,är alan wake bra?Undrar bara, är Naughty Bear bra? Tycker det ser ganska nice ut! Det är ganska bra,lite enformligt i längden bara.Och inte så långt.Beror på om man gillar att vrida nacken av nallebjörnar! ^^Men det skulle nog alla göra om dom såg slutet.... Dom spel jag har skaffat:Naughty bear,AC2,Alan wake och brutal legend. Är nöjd! :) Redigerat 5 Juli 2010 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Har precis gjort ut assasins creed. det äger sönder. KÖP DET!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.