Hoppa till innehåll

Wasd.nu


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst CrazyCake

Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem.

 

Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin.

 

Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan.

 

Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol.

Fjäskar jag?

Jag tycker att sidan ser fin ut och att det är en bra start.

Alla tycker olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem.

 

Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin.

 

Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan.

 

Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol.

Äh du är bara avundsjuk för att WASD är awesome, Henrik. 4 sorters svar i denna tråd:

WASDs svar.

Konstruktiv kritik.

Beröm/"fjäsk", som du uttrycker det.

Ditt svar som inte ger ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...