En liten unge visar upp sin spelsamling, det är hans "response" till en annan film då en kille visade sina spel osv.
Man vill ju bara slå till han i ansiktet! :angry:
Kolla hans andra filmer, han har blivit världens största nörd!
En liten unge visar upp sin spelsamling, det är hans "response" till en annan film då en kille visade sina spel osv.
↗ till inläggetEn liten unge visar upp sin spelsamling, det är hans "response" till en annan film då en kille visade sina spel osv.
Om jag såg han skulle jag vilja slå in käften på han.. :angry:
Han har ett n64 med en pikachu på sig.
Det gör honom awesome, i mina ögon.
Åh fy fan
seriöst jag såg typ tio parodier av honnom och han fortsätter ladda upp filmer!
WTF
Av vilken anledning platsar detta i humor när du inte ens länkade till/visade något roligt?
Naw, stackarn.
Han söker uppmärksamhet.
Gillar att han kände sig stolt över 8 spel till Wii.
insta-subscribe på honom asså
Vilken vinnare
Sideshow-Snubben vart epic B)
Så jävla dålig så den blir bra, satt och garva åt hur killen såg ut hela videon.
http://menioi.webs.com/EatShitAntinerd.png
Jag hade inget annat för mig...
Det enda "coola" han hade var ju N64 Pokémon Edition, men en sådan idiot förtjänar inte att äga det.
Ska man lägga upp vad man har så dör han nog :S.
Man har juh typ 20 wii spel 20 ps2 spel och Hadde 45 st xbox spel men sålde rubbet :D.....
till datorn har man juh typ 170 spel (as gamla många av dem)
↗ till inläggetMåste hålla med. Respekt till pikachu. ;)Det enda "coola" han hade var ju N64 Pokémon Edition, men en sådan idiot förtjänar inte att äga det.
Annars var han rätt så underhållande.
Ahh jag blev skit sur när jag fick reda på att han spelar runescape -.- (no offense)
tål bara inte runescapers...
Ehh...ok, han är 7-10 år och har så mycket spel att jag tappade räkningen och bara räknade till 30 spel, 3 konsoler och 8 kontroller, vilken bortskämd skit unge.
Och sedan säger han: "I cant see right now, I'm so funny" HAHAHAHAHAHA, NNNNOOOOOOOOOTTTTTTTTTTT!!!!!!!
Det bästa med videon var nog hans bitch-blick.
Det bästa med videon var hans kompis i bakgrunden som mimade numren när den andra killen räknade spelen. Så kaxig han ser ut.
Någon som märker att han säger ''Unlimited'' till sitt N64 ?