Hoppa till innehåll

Hjäääääääälp


Arcane
 Dela

Rekommendera inlägg

FÖR NÅGRA DAGAR SEDAN KÖPTE JAG SPORE.när jag skulle prova det står det att internet anslutning inte finns.vi har inget internet på den datorn och inte på den andre heller vi har en annan dator som det finns internet på men den har inen dvd player kan man hoppa av att registrera spelet eller det som man gör med internet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag vet så går det att installera och spela de flesta spelen utan att registrera det. Normalt sen kan du trycka någonstans att du vill registrera dig senare. Och även om det inte går. Om du har internet hemma borde det inte vara något problem att fixa det till dina andra datorer du har hemma.

Redigerat av ShaneSmeltz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det funkar inte utan internet av någon anledning.

Min polare har det, och han har problem med internet och det funkar inte för han :S

pappa ska försöka på hans jobb där har de internet så då kan han verifiera mig men sen då.kan man spela själva spelet utan inernet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har för mig att man måste ha internet för att registrera det, men jag vet inte om man måste registrera spelet. Det brukar gå att välja något i stil med "registrera senare".

 

Ladda ner ett

crack

 

EDiT: Men snälla, detta är inte §3.7!

Gav ju ingen länk eller någonting! :o

 

Föklara nu Draghon...

Men du uppmanar till något olagligt, det står också i regeln.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej pappa kunde inte när han gjorde ett ea-konto kom det bara upp användar villkoren är inte...ellafal det funka inte att göra ETT EA KONTO

 

Kryssade han för en ruta där det står jag accepterar användare villkoren??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...