360Xbox Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Vilken är den äckligaste/hemskaste scenen från en film som du har sett? Posta gärna klippen från Youtube. En av dom för mig är avrättningsscenen av Eduard på "The Green Mile" som gick lite snett. Och en annan är "Twisting Crucifix" fällan i Saw 3. Redigerat 29 Juni 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Usch ja, dessa maskiner i SAW filmerna som t.ex ska bryta av käken osv. Gillar dem inte! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 SAW är inte direkt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Antagligen den där skiten i nån av Saw-filmerna när de lär stoppa in handen i nåt jävla sågblad för att samla blod i en burk. Annars är ju curbstompen i American History X rätt obehaglig på sitt eget lilla vis, även om den är jävligt cool också :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Någon scen i The tournament. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag ryser varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag ryser varje gång. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh fan ?!?!?!?!??!?!?! :o vad läskigt törsade bara se 3 sec sen sket jag på mej OHH!!!! vad läskigt AHHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag är inte så lättpåverkad så kommer inte på några direkt "hemska" scener för tillfället å andra sidan är inte skräck en genre som jag ser många filmer ur. Hmm, men jag fick i alla fall ont i tänderna av en viss scen i American History X. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Kollar inte på skräck filmer och det är väll en bild jag sett från någon SAW. Något som kallas Angel Trap. En snubbe hänger i någonting som sitter mellan revbenen sen slits bröstkorgen sönder :/ Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :) Redigerat 9 Juli 2010 av Daedra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 The Grudge 1. När hon kryper nerför trappan :( fyyfaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.