Satisfaction Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ja fan, jag planterade ingen ironi i mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :)Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Scenen då den främre manen i den mänskliga tusenfoten skiter... Från filmen "the human centipede". Bara jobbig att se, mår ju illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 The Human Centipede är den enda film jag helt enkelt inte kunnat se. Möjligen tillsammans med en annan som jag tror hette Awake, när man får höra tankarna hos en patient som är mentalt vaken under en operation. Var tvungen att gå ifrån när han började skrika i huvudet när de skar upp bröstkorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 (redigerat) Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Mysigt! :lol: the fourth kind... :o Redigerat 12 Juli 2010 av Alleeex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Har inte sett så många skräckfilmer, Men iaf "Twisting Crucifix" i SAW 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Minns inte nån direkt scen men "the thing" var riktigt läbbig när jag var yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :)Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Hur ska han kunna klara sig ur fällan då? Eller är det Amanda som gillrat den? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :) Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Hur ska han kunna klara sig ur fällan då? Eller är det Amanda som gillrat den? :S Naej, har för mig att det är en annan snubbe i rummet som måste göra något för att rädda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :) Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Hur ska han kunna klara sig ur fällan då? Eller är det Amanda som gillrat den? :S Naej, har för mig att det är en annan snubbe i rummet som måste göra något för att rädda honom. Mysigt för honom och se hans kroppsdelar vridas av :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :) Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Hur ska han kunna klara sig ur fällan då? Eller är det Amanda som gillrat den? :S Naej, har för mig att det är en annan snubbe i rummet som måste göra något för att rädda honom. Mysigt för honom och se hans kroppsdelar vridas av :o Själv så blir hans huvud avskjuten av en shotgun. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :) Vrider runt en kroppsdel i taget tills dom bryts av, och i slutet så vrids nacken av. :) Hur ska han kunna klara sig ur fällan då? Eller är det Amanda som gillrat den? :S Det är 2 andra i rummet, han ska ta en nyckel ur nån avlång lådaktig pryl. Men om han tar nyckeln så är det ett hagelgevär där inne som avfyras om han. Det slutar med att han tar nyckeln och den andra killen som är bakom har som tar nyckeln får skallen bortsprängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.