CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Hej Dezen, jag gillar dig. Hej CHORDAZBA,vi ska inte gå off-topic nu, tänk på reglerna. Hej Dezen,Jag sitter just nu och skrattar ihjäl mig pga ironin i det hela. Vi bryter reglerna i en tråd som heter "Tänk på reglerna innan du postar!" Aight, btt: tycker tråden är onödig, alla läser reglerna, nej gud inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Hej Dezen, jag gillar dig. Hej CHORDAZBA, vi ska inte gå off-topic nu, tänk på reglerna. Hej Dezen,Jag sitter just nu och skrattar ihjäl mig pga ironin i det hela. Vi bryter reglerna i en tråd som heter "Tänk på reglerna innan du postar!" Aight, btt: tycker tråden är onödig, alla läser reglerna, nej gud inte? Hej Dezen och CHORZDAZBA,Jag började och skratta ihjäl mig när Dezen skrev detta. Ok, nu slutar vi innan vi åker på en varning XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Värst vad det spårade ur... låser tråden innan det fortsätter. Dessutom är tråden ganska onödig, det finns en länk till reglerna under fliken Forum i navigationen under Fuska.se logon, alla har godkänt reglerna dessutom när man registrerade sig, alla bör ha läst dem. I vilket fall, anmäl trådar när ni ser dem som bryter mot reglerna. Redigerat 2 Juli 2010 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg