anonym0 Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Med vilka då? Peter Stormare och Mads Mikkelsen? sista uppdraget: Lönnmörda kungen och spöa upp stadsministern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Låter lite lamt kanske, men det jag hoppas på mest är att det kommer vara bättre skådisar i nästa spel. Robert De Niro, Joe Pesci, Danny DeVito, Steve Buscemi och Jack Nicholson vore kung. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 GTA Luleå B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Ska det komma ut GTA V?? I såfall när??läste någonstans att det skulle vara hösten 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Det skulle vara kul om alla spel satt ihop/ Helt ny stad, och att man kunde göra sin egen gangster fast fortfarande att man kunde ändra genom att träna och sånt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jezperu Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Haha jag hörde att det skulle utspela sig i Hollywood. Läste det på en engelsk sida, det skulle vara ett spel med mycket narkotika och fina fester..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Alltså, Hollywood är ju i Los Angeles och där har de ju redan varit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 På http://www.gtav.net/ kan man se lite nyheter om GTA V. Tydligen så finns det rykten om Los Angeles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hah, man kunde rösta tydligen. Drog en röst på Tokyo, hellre det än Los Angeles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 jag röstade på hawaii,san andreas o paris De kommer aldrig att skapa den på hollywood skulle ju bli skittråkigt o spela där,hoppas det blir en stror stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 GTA Linköping. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 jag röstade på hawaii,san andreas o paris De kommer aldrig att skapa den på hollywood skulle ju bli skittråkigt o spela där,hoppas det blir en stror stad Hollywood är ingen stad. Själva Los Angeles är en stad, inte en så liten sådan heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg