Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Buttsex i Brasilien, där finns det säkert gangsters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vice City vore ju det bästa. Skön stämning i den staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag skulle tycka det var fränt om GTA V utspelade sig iden namnlösa stan i GTA 2. Fast den stan ska vara Carcer City i Manhunt som också är av Rockstar Games, den är omtalad i GTA IV ex. kolla i polisregistret på internet så ser du att några kommer från Carcer City. Vissa som blir påkörda skriker: You drive like you came from Carcer City!!! Också ska man kunna åka bil till Liberty City, Vice City och San Andreas, med 30 (Verkliga) minuter motorväg emellan. rätt bra idé måste jag säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Jag skulle tycka det var fränt om GTA V utspelade sig iden namnlösa stan i GTA 2. Fast den stan ska vara Carcer City i Manhunt som också är av Rockstar Games, den är omtalad i GTA IV ex. kolla i polisregistret på internet så ser du att några kommer från Carcer City. Vissa som blir påkörda skriker: You drive like you came from Carcer City!!! Också ska man kunna åka bil till Liberty City, Vice City och San Andreas, med 30 (Verkliga) minuter motorväg emellan. rätt bra idé måste jag säga Riktigt grym. synd att rockstar inte tänker långt och gör EN lame stad.. Man borde få välja vilken sorts gangster man ska vara också! Tex att man kan vara en rapp gangster med low riders och sånt, eller typ 50 årig maffia.. eller liknande ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Jerusalem säger jag bara. B) Bagdad säger jag ! :) Redigerat 26 Juli 2010 av Windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Mogadishu B) yawr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Madaskar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Du menar väl Madagaskar!?! <_< :rolleyes: B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det hade varit coolt om man var i en stad som var i de tidigare spelen, fast uppdaterat, eller om man var i fler än en stad, typ två städer som ligger nära varandra som man kunde resa emellan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det hade varit coolt om man var i en stad som var i de tidigare spelen, fast uppdaterat, eller om man var i fler än en stad, typ två städer som ligger nära varandra som man kunde resa emellan.Ett uppdaterat Vice City hade varit snyggt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Vice City finns redan i 2 spel och LC ska vi inte prata om. Nej något nytt får det vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Nej något nytt får det vara.Som vadå? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg