Pomegranate Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 mm,men de sa att det skulle vara hollywood så sa jag hoppas det blir en stor stad istället typ Paris,LA och inte bara hollywood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 mm,men de sa att det skulle vara hollywood så sa jag hoppas det blir en stor stad istället typ Paris,LA och inte bara hollywood. Det där har du skrivit typ 3 g i tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Ganska meningslös tråd eftersom alla bara skriver sin hemstad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 LÄTT IRAQ!! OCH BIN-LADEN SKA VARA BOSSEN!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Ignorera mig, tack! Redigerat 8 Oktober 2010 av Hypnotoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Ignorera mig, tack!Det är svårt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
orga180 Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Grand theft auto Kalmar B) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam333 Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 (redigerat) jag skulle vilja ha vice city och san andreas. hollywood skämtar du eller den statsdelen kommer du vara väldigt liten i så fall. Redigerat 4 Mars 2011 av Adam333 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Också ska man kunna åka bil till Liberty City, Vice City och San Andreas, med 30 (Verkliga) minuter motorväg emellan.Får man fråga hur du tänker nu? Eftersom att tiden beror ju på hur fort man kör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Men, om man skulle sätta ihop alla städer i GTA till en enorm spelyta, där även London skulle vara med från Gta 1969! Det hade varit hyfsat coolt ändå :P Annars skulle jag säga London eller Sverige, någonstans i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg