Hoppa till innehåll

Twinorwa

Mezox

Rekommendera inlägg

mot häxorna ska du reflektera med skölden mot den andra häxan som inte gör attacken. när dom är en ända person så ska du reflektera med skölden 3ggr (måste va samma färg) t.ex. is. då kan du skjuta det mot henne. spring sedan fram och slå henne med svärdet (går även med pilar tror jag) detta är den roligaste bossen =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här hela bossen...

Attackerna: Dom kastar Is och Eld på dig.

Hur du dödar dom:

Stå på en av dom fyra kringliggande plattformerna. Stå ansiketet mot dom, och vänta tills dom attackerar dig. Använd INTE Z-knappen. Använd din mirror shield och reflektera den enas attack till den andra (is till eldhäxan och eld till ishäxan). När du träffat dom tillräckligt med gånger kommer dom "smältas" ihop till en enda mäktig häxa.

Sätt då på dig Glidstövlarna. Använd nu Z-knappen på henne och vänta tills hon attackerar dig. Med din mirror shield absorbera 3 attacker av SAMMA SORT (eld eller is) då bildas en magisk stråle, rikta den mot henne... Hon kommer då ramla ner på en plattform, "glid" över dit och slå på henne med ditt svärd. Fortsätt så tills hon dör...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mot häxorna ska du reflektera med skölden mot den andra häxan som inte gör attacken. när dom är en ända person så ska du reflektera med skölden 3ggr (måste va samma färg) t.ex. is. då kan du skjuta det mot henne. spring sedan fram och slå henne med svärdet (går även med pilar tror jag) detta är den roligaste bossen =)

Tycker också den är roligast. Jag gillar ljudet när skölden laddas mer och mer. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...