Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Hur klarar man Twinorwa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 mot häxorna ska du reflektera med skölden mot den andra häxan som inte gör attacken. när dom är en ända person så ska du reflektera med skölden 3ggr (måste va samma färg) t.ex. is. då kan du skjuta det mot henne. spring sedan fram och slå henne med svärdet (går även med pilar tror jag) detta är den roligaste bossen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Fast den svåraste också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Här hela bossen... Attackerna: Dom kastar Is och Eld på dig. Hur du dödar dom: Stå på en av dom fyra kringliggande plattformerna. Stå ansiketet mot dom, och vänta tills dom attackerar dig. Använd INTE Z-knappen. Använd din mirror shield och reflektera den enas attack till den andra (is till eldhäxan och eld till ishäxan). När du träffat dom tillräckligt med gånger kommer dom "smältas" ihop till en enda mäktig häxa. Sätt då på dig Glidstövlarna. Använd nu Z-knappen på henne och vänta tills hon attackerar dig. Med din mirror shield absorbera 3 attacker av SAMMA SORT (eld eller is) då bildas en magisk stråle, rikta den mot henne... Hon kommer då ramla ner på en plattform, "glid" över dit och slå på henne med ditt svärd. Fortsätt så tills hon dör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 mot häxorna ska du reflektera med skölden mot den andra häxan som inte gör attacken. när dom är en ända person så ska du reflektera med skölden 3ggr (måste va samma färg) t.ex. is. då kan du skjuta det mot henne. spring sedan fram och slå henne med svärdet (går även med pilar tror jag) detta är den roligaste bossen =) Tycker också den är roligast. Jag gillar ljudet när skölden laddas mer och mer. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 roligast är ändå när dom dör och ljuger om sin ålder :P jaja behöver du mer hjälp så hojta på oss bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag har klarat det men har STORA problem med Ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag har klarat det men har STORA problem med Ganon. Vad har du problem med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Ganon. Ja, du sa det, men exakt vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Han har väl klarat det nu...? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ja, men det går inte att spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg