Hoppa till innehåll

Patchdagar...


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Har det nån gång varit en patch som lagts på utan förseningar? Det känns som det är nån slags gyllene regel att alla patchdagar är försenade, de borde sätta en senare tid från början istället. Idag sa de 12:00 fast nu har de ändrat till 14:00. Jag gissar nog på 15:00.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Har det nån gång varit en patch som lagts på utan förseningar? Det känns som det är nån slags gyllene regel att alla patchdagar är försenade, de borde sätta en senare tid från början istället. Idag sa de 12:00 fast nu har de ändrat till 14:00. Jag gissar nog på 15:00.

Jag gissar på att några servrar är nere till 22:00, minst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det kan ju vara timmars mellanrum på vissa servrar. Jag minns en patch när min server var nere så gjorde jag en ny gubbe på en annan server för att testa vad det nu var som var nytt, det var rätt så många som gjorde som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer ihåg när servrarna var på väg upp efter Ulduar patchen, har screenie på min externa hdd... se om jag orkar ladda upp den(När alla bara 'massade' på de få servrar som kommit igång).

 

Hade lite adminproblem när jag laddade ner patchen, fast förseningen gör mig inte mycket ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...