Str4ndB3rg Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Som ni alla vet så finns det ju ett ''Spelforum'' där det finns dom mest kända spel serien.. Nu säger vi så här att jag vill prata om ett nytt spel etc Just Cause 2 men det finns ju inte där, Borde det inte vara lättare om vi addade ''Andra Spel'' det tycker jag borde vara effektivt. Kanske är onödigt men det är nåt jag önskar jallafall. Hoppas ni förstår mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Det är bara att placera tråden i respektive "konsolforum" annars. Låt säga att du vill diskutera ett spel till PS3, lägg då helt enkelt tråden i PS3forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag syftar dock på PC Spel då men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Då finns ett "Dator"-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Så det är okey om jag postar ''All Points Bulletin diskussion'' där? Barade undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Har dock en svag aning om att man inte får posta ämnen som bara går ut på att diskutera ett specifikt spel (typ "Vad tycker du om blablabla, Vilket uppdrag var roligast?" osv). Någon som har koll får rätta mig om jag har fel. Däremot får du ju posta om du har en fråga eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag skulle iaf göra en tråd i Data-Forumet. Exempel: Just Cause 2 Tråden! Sen är det bara att börja diskutera, borde vara tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Finns ju HoN-tråd , så det borde funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Dessa trådar har ju blivit stängda tidigare (?) Så sköt er och ni lär få ha kvar den. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Spelen som inte finns i Spelforum ska diskuteras under den konsol spelet finns till. PC spel diskuteras i Dator. Det behöver inte vara "Hjälp mig sitter fast" trådar i dessa forum, det får vara diskussions trådar, så länge det är en någolunda vettig diskussion, till exempel "Vilken är din favoritkaraktär, varför" etc, där man går in i spelet och diskuterar på ett bra sätt. Däremot "Gillar du Luigi, det gör jag" eller liknande är inte lika bra. Dessutom ska diskussionstrådarna inte spåra ut med spam, upprepningar eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Lånar tråden lite, varför i höge faraos namn finns det inget Mario-sub forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Lånar tråden lite, varför i höge faraos namn finns det inget Mario-sub forum. Varför finns det inget NFS, Motorstorm, Uncharted, Modnation racers och Drivers-subforum För att de inte har tillräckligt många inlägg för att det ska vara värt att göra ett nytt subforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.