Hoppa till innehåll

Kommentarer......


ralle97

Rekommendera inlägg

Hej!

Har gjort en ny tråd här......

 

Denna kommer handla om kommentarer om ni hra hört någon rolig kommentar eller tråkig eller någon ni kommer ihåg som ni har sagt i skolan så skriv ner den här.

Jag kommer posta egna kommentarer om en snar framtid..

 

 

 

 

 

 

Hoppas ni får lite skratt tårar + lägg gärna in videos med kommentarer MEN ÄR DOM FAKE SÅ kan ni ge fan i det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej Simple,

 

Jo, det var det sannerligen. Tydligen förstod hon inte varför vi skrattade och följde upp med "dagens ungdomar" vilket fick målaren utanför fönstret att trilla av stegen av skratt. Dessvärre överlevde han ej :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej Denzen, Simple och ralle97!

En gång när jag var på skolan sa jag "Gud va snygg jag är idag!" då svarade min kompis! "Nej du är bara naken..."

:(:(:(:(:(

 

Fast egentligen så var det tvärt om. Jag skulle aldrig gå naken till skolan utan att märka det själv! o:

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och några kompisar på elgiganten (inte exakt vad vi sa, men ungefär):

 

*A hittar en skrivare och går fram till den*

A: This one looks nice!

*A kollar en bit bort och ser en svart version av skrivaren. Han går fram till den.*

A: ...and it looks a lot better in black.

B: That's what she said.

 

EDIT: Ojsan, missade visst att det skulle hänt i skolan.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan

Min brorsa hade nån lärare som sa en hel del underliga saker. Dom samlade allt på nån hemsida, ska försöka leta upp den.

Nice! :D

 

 

 

Vi är 10 st i våran klass 1-8 (ska börja 8:an) men när vi gick i 6:an så var det en tjej som satt och snacka och sånt på alla jävla lektioner men även låg först (låg i 8:ans bok när vi gick ut 6:an) så lärarn brukade ge henne kommentarer som alla garvade åt.

Kommer inte ihåg dom men kommer skriva här så fort jag kommer ¨på.

 

(vi har den bästa läraren) vi brukar ha fråge sport i lag vinnande laget brukar vinna godis ( typ en varsin klubba ) kanske lite men asso vi hadde typ 1 frågesport i veckan och jag var typ alltid med laget som vann.

Han är skyldig mej 10 klubbor 5 banankolor och en halv vattenmelon :P

Redigerat av PortaL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...