Intense Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Är det nån som anmält dig utan anledning kanske?Plus att Steam's Personal VAC Bannar inte personer manuellt. VAC sköter allt automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 När man blir VAC-bannad på Steam, bannas "spelen" eller bara kontot ?Hela kontot blir flaggat som VAC-bannat och man kan inte spela på VAC-S servrar med något spel på det kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Spelar du med skins? :P Detta har hant mig en gang for att jag test cheatade sedan kopte jag nytt (Fuskade inte) men jag blev anda bannad for nagot :P Sedan googlade jag pa det lange och tittade de att det fans skins som inte var tilàtna :P:P:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Som Paffi säger så kan skinsen göra att du blir bannad,då vissa vapen har tex frostpistol som gör det lättare och skjuta,då KAN vac se det som ett aimbot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Eller som en Scout med laser sikte (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Eller som en Scout med laser sikte (?) Aa exakt så det kan anses som fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Spelar du med skins? :P Detta har hant mig en gang for att jag test cheatade sedan kopte jag nytt (Fuskade inte) men jag blev anda bannad for nagot :P Sedan googlade jag pa det lange och tittade de att det fans skins som inte var tilàtna :P:P:P:P Nej det finns servrar som man får välja. Eller som en Scout med laser sikte (?)Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Är det nån som anmält dig utan anledning kanske?Plus att Steam's Personal VAC Bannar inte personer manuellt. VAC sköter allt automatiskt. I vissa fall gör dom det. Drunken F00l blev t.ex. bannad för att han hade fått läckt information om när alla Golden Wrenches droppade, så han utnyttjade informationen och fick sig en GW. Robin Walker upptäckte detta och VAC-bannade honom. Så jo, i vissa specialfall kan dom göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.