Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 men det är bara det att jag inte vet vad jag ska använda mig av eller nånting tror knappast det bara är att söka på google Jope. Sök på google. Så får du dom bästa svaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) men det är bara det att jag inte vet vad jag ska använda mig av eller nånting tror knappast det bara är att söka på googleJo det är det faktiskt. Men det är bäst att lära sig matte innan man lär sig programmering. Om du är 15 och någorlunda bra på matte borde du klara programmering bra. Eller man klarar sig i vilket ålder som helst egentligen. Redigerat 6 Juli 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) men jag har sökt på google masa gånger men hittar inget vet inte vad jag ska skriva Redigerat 6 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 men det är bara det att jag inte vet vad jag ska använda mig av eller nånting tror knappast det bara är att söka på googleJo det är det faktiskt. Men det är bäst att lära sig matte innan man lär sig programmering. Om du är 15 och någorlunda bra på matte borde du klara programmering bra. Eller man klarar sig i vilket ålder som helst egentligen. med det är ju så att man har bättre fysik när man är typ 11 - 13 år gammal. Så man skulle klara det om man är typ 11 - 13 ju :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 ok jag är 14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Man behöver inte kunna matte för att programmera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 vad behöver man kunna för att klara det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 vad behöver man kunna för att klara det då Ha kunskaper inom språket du programmerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 vad behöver man kunna för att klara det då Ha kunskaper inom språket du programmerar hahah. Simpelt svar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 ja helst svenska men som sagt jag hittar inget att använda mig av har sökt på google minst tusen gånger utan nån tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hittade en simpel tut på mindre än 5 sek. http://gameplayer.se/forum.php?thread_id=45061 Kolla på del 1 och 2 [FLASH CS3] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Åt helvete med dessa svar, gör såhär: Lär dig språket du vill programmera i och sen gör du spelet, done! Redigerat 6 Juli 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg