GamesDean Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Läste att de hade serverproblem,men nu är problemet löst. lås. ;) Redigerat 7 Juli 2010 av xXHomerXx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Du lägger upp en bild men läser inte texten på bilden? Står klart och tydligt att tjänsten inte är tillgänglig för tillfället. Förmodligen håller dom på och uppdaterar något på servern, startar om den eller något liknande. Försök igen senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Tja! Idag när jag skulle logga in på msn fick jag upp den här rutan. Har förskökt och logga in tio gånger men får alltid upp rutan. Alla portar är öppna som vanligt,vad är problemet? :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) får du upp felsöksknappen? testa att stänga av internet, försök logga in, få upp felsök, tryck på felsök, starta internet igen, felsök igen, dela det resultatet i tråden. EDIT: Ändrade lite. Redigerat 7 Juli 2010 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Se även till att din klocka går rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Det där händer ju typ hela tiden. Det brukar funka efter ett tag eller så är det bara att starta om datorn. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Du lägger upp en bild men läser inte texten på bilden? Står klart och tydligt att tjänsten inte är tillgänglig för tillfället. Förmodligen håller dom på och uppdaterar något på servern, startar om den eller något liknande. Försök igen senare. Msn är ju inte så tydliga med sina meddelanden. Jag tror det står sådär ifall man försöker logga in utan internet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) exakt, att tjänsten är otillgänglig är rätt obvious annars hade han ju loggats in. det där meddelandet säger typ: "Du kan inte logga in eftersom att du inte kan logga in" (hardcore member-style!) EDIT: Ändrade lite. Redigerat 7 Juli 2010 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Vem anmälde,jag hade nyss vaknat när jag skrev inlägget. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jag anmälde för att du vill ha tråden låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jaha,tack Juicelol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Då låser vi väl då.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg